Tuesday 7 June 2011

last day

smlm last day kteorg jumpe..syie da nak balik sri iskandar da..so kteorg pun kuar la kejap ptg tu..pegi round2 je abiskan minyak kete..pastu lepak jap kat tepi pantai tu..mcm2 kteorg sembang sampai bukak balik kisah2 lame sblum kteorg kapel..dye cite la cmne rmainye org minat kat dye dulu n dye rse mcm dye la yg plg ensem di ats muke bumi nie(pffftt!!)haha..ade 1 girl nie,aku knal dye kat fb jela..dye ex syie..tp dye bkn org tganu..dye knal syie time pegi kem ape ntah.mse tu form4..
yg klakarnye aku tnye dye "pempuan cmtu tu ke taste awk?".then dye tdiam n muke cm tgh tahan malu..hahaha..then dye ckp "ntah la,dulu 1st time sy tgk dye sy nampak dye cm matang.tp bile da bnyk kali tgk knpe muke dye cmtu plak"hahaha..aku tgelak..then aku tnye dye "so sy nie kire buruk la kan sbb taste awk pun cam 
"ekkkkk" je kan??or awk da tukar taste??(nak jugak prasan diri aku
cantik)ngeee~..syie senyum n buat muke je..haha..tp syie salu ckp kat aku cmni "sy salu bpegang kpd 1 nie.klau awk cantik,akn ade org lebih cantik.n org lebih cantik tu jgk akn ade org yg lebih2 cantik..so bende nie buat sy rse bsyukur dgn ape yg sy ade" hee..(bleh pcye ke nie??)ngeee~ then kteorg jln2 agy n dgr lagu price tag by jessie J tu..ttibe syie ckp "klau awk rindu sy,awk dgr la lagu nie k"..whattt???????ape kaitan lagu nie dgn rindu!x romantik lgsg!!!!!!arghhhh!(syirain adlh one of the guy in dis world yg x bjiwa romantik lgsg!)haha...tp aku tahu knpe dye suh aku dgr lagu nie.sbb spnjang kteorg kuar time cuti nie klau dgr je lagu price tag nie msti kteorg akan argue psal lirik dye yg part "cha-
ching2" n "ba-bling2" nie..haha..syie salu je salah sebut!tensioon aku!!..haha..oke la awk..sy dgr la lagu tu klau rinduu *dgn nada bosann!hehe..so aku nk post la lagu nie kat blog aku sempena mperingati ahmad syirain..hehe:)





kteorg x de amek gmbr pun time kuar..tlupeeeeee..hee..so letak jela gmbr lame2..:p




sgt garang!!haha..im missing u~~


2 comments:

  1. amboiii...xyah romantik sgt bole ?? :P hehe

    ReplyDelete
  2. romantik ke??haha..i rse ni bengong2 la..i ngn syie x de yg romantik:P

    ReplyDelete