Saturday 21 January 2012

21years old

aku x tahu la knpe skrg nie rase cam asyik pkir pasal kawin je..kawan2 asyik sebot pasal kawin..aunty2 asyik tnye bile nak kawin..mak aku plak bile ckp je psal kawin mmg excited la..tp bile aku ckp aku nk kawin,dye ckp tak boleh!aku kena kerje dulu n same jgk ngn yg lelaki..skrg aku tahu knpe mak aku ckp cmtu..sbb dye da tahu sape pilihan aku kot.HAHAHA..da la sebaya..blajar pun x habis lagi..pastu gatal nak kawin..nk tanggung aku cmne kan..haa,itu soal mak,aunty2 n kawan2..

bile disoal pula pada si dia nie,dye mcm x reti nk ckp cmne sbb aku salu sgt tnye..haha..biase la,lelaki akan bersedia just bile dye da btol2 mampu nk sara n tanggung pempuan yg dye nk jadikan isteri kan.kawin bkn soal main2..so aku paham maksud dye..dye pun still tgh blajar..baru 21 kan..mgkin tlalu awal utk dye rse mampu utk galas tggjwb yg besar tu..its all about money kan..

2hari lepas aku balik terengganu.just nk buat suprise utk birthday dye..smua plan aku menjadi la even dye da dpt agak skit2 aku balik.hahaha..tp dye still tkejut ttibe aku yg dtg jemput dye kt office bkn umi dye..aku da berpakat da ngn umi dye sbenarnye.hee..aku tempah kek special utk dye.tempah ngn kazen aku.credit to kak yong a.k.a lia yg sggup membantu rancangan sy.hee..kononnye nk buat kek jersi liverpool..tp x reti la plak nk lukis lambang dye tu.so buat simple jela.smua aku serah kat kazen aku yg buat..aku justtt tulis name n nombor tu jerk!hahaha..at least ade la jgk effort aku kt situu:p


nie lah hasil dye.wink2 *__*


semangat bergambo ngn kek..sorry x sempat nk belah kek same2 ngn awk..belah sendiri yeee..hee:)

simple birthday card dr pandangan depan je..isi dlm x leh tunjuk..haha:P

keesokan harinye dye ajak kuar lg sbb mlm nnti aku da nk balik shah alam.so kuar la..dlm kete dye tgh drive n aku plak sibok main game dlm phone dye..ttibe dye ckp kat aku something..sumpah rse cam OOOMAIIGODD!!

terkejut mak jemahhh!!

rse cm mati kejap..haha..terkejut sgt dye ckp cmtu. bagi aku bende tu scare keseluruhannye buat aku rase dye da brubah dr diri dye yg dulu..i mean dye tahu ape yg dye nk dlm hidup dye and dye da start pkir tanggungjwb sbenar dye.so skrg aku lebih yakin dgn hbgn kiteorg..insyaAllah..klau btol ape yg dye ckp kat aku tu n klau Allah izinkan aku bsyukur sgt2..aku akn tunggu mase tu tibe:)

malam sbelum aku balik,dye hantar aku kat stesen bas..sebelum naik bas,kteorg lepak mcD jap..time2 tgh bratur nk beli makanan,dye bisik kat aku,"nanti nk bgtau something kat awk,nk buat awk nangis"..haha,time bratur tu jugak dye nk ckp..adoi..tp lepas dgr dye ckp tu mmg rse tenang sgt..rse cm dihargai n berbaloi balik semata2 utk dye even just 2 hari..

siang kite mkn kfc,mlm mkn mcD plak..hehe..

then dye hantar aku naik bas n tunggu smpai bas aku jalan..da la aku x duk belah tingkap.da ade akak yg duk.dye boleh plak sibok msg suruh aku intai dye kat bawah tu..segan btol ngn akak tu.haha..pastu bile bas da jalan pastu bhenti kat trafic light,ttibe dye kol lagi..dye ckp "cube awk intai kat bawah,sy ade kat sebelah bas awak nie"..aku cam,ish cmne nk intai..ade akak kat sbelah tu..dah la kete rendah gile klau nk banding ngn bas 2 tingkat aku naik tu.haha.klau intai pun just nampak atap kete je pun..haha..tp intai la jgk konon2 sbb dye semangat sgt suruh intai.haha...

thank you so much awak....insyaAllah klau dah jodoh kite,sy trime awk dgn hati yg tbuka..sy tahu kite bkn org kaye,tp sy bahagia dgn hidup kite..sederhana but bahagia..smua sbb awk..thank you so much!no one could replace you!


till death do us part..insyaAllah.amin~~
jumpe lagi 13hari<3

3years,8months,2weeks,5days of you..

No comments:

Post a Comment